Moco_44 tekrar tekrar söylüyorum ben kendi düşüncemi söyledim hele ki ilk gebeliklerde insan daha tedirgin oluyor normalin dışında bi şeyle karşılaşsam yapacağım şeyden bahsettim sadece.
Çünkü kendisi de sürekli “inşallah bi şey yoktur” diyor bunu deyip endişeye kapılıncaya kadar yapması gereken şeyi söyledim stres daha kötü bi şey sonuç olarak 😌
Kaldı ki bi çok kişinin böyle yazdığını görüp kötü şeyler okuyunca insan daha da endişeleniyor yine dediğim gibi herkesin gebeliği bir olmuyor.