Eceissi ya sadece sizin için yazmıyorum bi çok böyle yazan gördüm ama kanama görür görmez buraya yazmak yerine acile gitmeniz gerekmiyor mu nasıl bir soğuk kanlılıkla buraya yazıyorsunuz Allah korusun ya bi şey için geç kalmış olsanız yerleşme kanaması diyenler nasıl rahatlıkla söylüyor bunu anlam veremiyorum gerçekten.
Bence buraya yazmak yerine ilk işin kar kış kıyamet bile olsa bi şekilde önce doktorunuzu aramanız sonrasında en yakın acile gitmeniz olmalı.