Arkadaşlar merhaba 10. Günümde halen covit pozitifim 37+3 günlük hamileyim sorum şu. Dün kontrole gittim test yapıldı yine covit çıktım doğum ertelendi ama açılma var mı diye muayane etti çok canım yandı . Dün ve bugün sümüğümse kahverengi akıntı gibi bişey geldi . Sanırım nişan dedikleri doktorum covitli olduğum için negatife dönünce doğum yaptırmak istiyor ama nişanda geldi doğum hemen olur mu siZce?
Niişandan kaç gün sonra doğum yaptınız? Çok korkmaya başladım . Bir de bi yazı okudum nişan geldiyse bebek enfeksiyon kapabilir diye böyle bişey yoktur değil mi? Yardımcı olurssanız sevinirim adeta diken üstünde bekliyorum