Şimdi bi ıslaklık hissettim baktım ki sağ göğsümden su mu süt mü gelmiş bilmiyorum.Sütyenim ıslanmış birazcık.Normalde de soldan çok az sütüm gelir sağdan hep gelirdi.Biraz ağrım var bugün kasıklarımda şimdi de böyle olunca korktum normal mi ? 32+2 deyim daha