Kizlar selam bisey sormak istiyorum
Ben ikinciye hamileyim ilk oglum 19 aylik suan 19 haftalik kizima hamileyim
Ilk dogumum 23 saat sanci cektim anca geldi cok agrili bir durumda 23 saat ne demek ya dua ediyorum ki ikinci dogum kolay ve hizli gecsin sizde nasildi ikinci kolay mi gecti ve ilkine göre kac saat sanci cektiniz bu arada normal dogum yaptim ilk ogluma