MerveMuhammet93 Mir03 ben henüz hastaneye gitmedim ama sanırım hamileyim beta hcg ye göre ve son adet tarihine göre benim de 27 Eylül görünüyor 😊
Buse2607 Selamlar 😇bizde bugün 7+5 olduk dün çok şükür kalp atışını duyduk çok güzel bir his rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu🙏🏻😍
Ozlemsarap Mir03 7+6 dayız bizde pazartesi günü kalbini duyduk 7+3 de tahmini doğum 17 Eylül 😍 tek kafama takılan 12. Haftada detaylı ulturason dediler 5 hafta içinde bir daha gel demedi doktorum siz de süreç nasıl
Mir03 Ozlemsarap Durumunuz iyiyse o yüzden gel dememiş olabilir, ben daha doktoruma gözükmedim salı günü gözükücem süreçleri merak ediyorum😇
Mir03 Mucizem07 Geçen hastaneye gittiğimde ultrasonda önde gözüktüm şuan bende tam 7 haftalığım 22 eylül gösteriyor 25 eylülden aşağıya düştük😄
MerveMuhammet93 Ben mide sorunu çok fazla yaşıyorum benim gibi olan varsa çözüm olarak neler yapıyorsunuz 😔 mide bulantısı ağrısı ve yanma hepsi bir arada yaşıyorum hep 😔