cansetk Asilamadan kac gun sonra test yaptiniz veya nasil belirtileriniz vardi veya kacinci gun baslsdi belirtiler?
minigiminannesi03 cansetk benim negatif 10 11 12ci gün negatif çıktı keyfim yok adet belirtilerim var sadece bel ağrısı çekiyorum şuan sadece
Bendis22 Aşılamadan sonra 11 gün 12 gün ve 13 gün test yaptım hepsi silik pozitif 14 gün yaptım negatif 😕 15 gün yani bugün yapmadım. Yarın erken gebelik test yapacağım. Bir iki damla lekelenmem oldu bugün ama devamı gelmedi. Nasip artık 🤦🏽♀️
minigiminannesi03 cansetk bende hormon bozukluğu ve yumurta tembelliği var 1ci aşılama geçen sene yapmıştım ara vermek zorunda kalmıştım tekrar baştan başladık 2kere normal ilişki önerdi aşılama yapmadı 1 kere asilama yaptı yarin kesin olarak sonucumu öğrenirim doktordan