Değerli anneler 🥰 merhabalar burdan aldığım daha önce ki konularda baya faydanızi gördüm şimdi de bu konuya değinmek istiyorum yaklaşık 3-4 aydır sürekli burun tıkanıklığm oluyor önceleri stremiar deniz suyu falan fayda ediyordu ama son iki aydır illadin burun spreyini kullanmadan uyyamiyorum o kadar bütün tıkanıklığm oluyor ki uykudan kalkıyorum benim gibi olanlar var mı bir diğer hususta illadin kullanan var mı herhangi bir zararı olur mu şimdiden yorumlarınız için çok teşekkür ederim Allah hayırlısı ile bebislerimizi kucağımıza aldırsin ❤️