MASAL6165 https://ibb.co/JkSpvPP https://ibb.co/w7TQc3F kızlar 13 haftalık olduk doktor cinsiyeti belli olmaz dedi sizce cinsiyet ne ?
Siner MASAL6165 hiç anlamam daha önce de hiçbir cinsiyet postuna yorum yapmadım ama kimse yorum yapmamış hem üste çıksın diye yazıyorum hem de nub teorisi diye birşey var. Eğer fotodaki nubsa düz olunca kız dik olursa erkek diyolar bi bakın isterseniz
MASAL6165 Siner sağolun özel hastane olmasına rağmen söylemedi şaşırdım bazı doktorlar 10. haftada bile söylüyor sağlıklı olsun ilk çocuğumuz çok merak ediyoruz o yüzden 😊
Siner MASAL6165 bence söylememesi daha iyi. Biz özellikle hiç sormadık iyice belli olsun sonra yanılma olup da üzülmeyelim diye. 14. Haftada biz sormadan dr kendisi yüzde yüz demesine rağmen hala emin olamıyoruz siz düşünün:)