Aylardir mide yanmasi mide eksimesi savasi veriyordum Rennie duo iyi gelmisti ilk baslarda ama artik onunda fayda etmedigini anladim gunde 7 8 kasik icmeme ragmen dun doktoruma soyledim oyle bir ilac yazdi ki bugun dunya varmis dedimmm nasil rahatimm nasill mutluyum anlatamam ilacin ismi pantpas 40 mg ayni sorunu yasayip izdirabini ceken varsa doktoruna sorup kullansin .