Cinsiyeti öğrendiğinizde ne hissettiniz ? Kaçıncı haftada, nasıl öğrendiniz yani standart doktor kontrolü mü yoksa cinsiyet partisi mi yaptınız ? Cinsiyet partisi yaptıysanız nasıldı 🥰 Kız hissedip erkek olduğunu öğrenen ya da erkek hissedip kız olduğunu öğrenenler nasıl hissetti ? Yarın cinsiyetimizi öğrenicez bakalım o kadar heyecanlıyım ki 🤰🏻 Biraz anılarınızı okumak isterim 🥰