Hirakus25 evet hareketleri normaldi dönüyordu içeride ve 13 8 yüksek değil 12 8 bile normal kabul ediliyor ben 16 10 geziyordum o haftalar da bir şey olmadı ilac da kullanmadım dinlendim ve ödemim çoktu yaz ayına da denk gelince inmiyordu ama sağlıcakla doğum yaptım 38.haftam da