Deva22 Nisa_yvs değerimi hatırlamıyorum ama ben kullanmaya başladım iki haftadır doktorum New life dil altı yazdı onu aldım
Anne_N Nisa_yvs değer eğer olması gereken aralığın altında ise kullanmanız lazım. Ben yıllardır iğnesini oluyorum ayda 1. Beslenme ile alamıyorum çünkü. Hamilelikte ilk 3 ay yaptırmadım. Sonrasında ayda 1 devam ediyorum