asena9 Kızlar merhaba sezaryen dikişimin üstünde hafif bi şişlik var başlarda daha şişti zamanla azaldı doğum yapalı 1 ay oldu, sizde de oldu mu bu şişlik birde uyuşukluk?
Hzlkaya asena9 evet benim 16 ay oldu o şişlik hala var ama hafif artık uyuşukluk da geçiyo ama his hemen gelmiyor
Hzlkaya asena9 öyle hemen geçmiyor kırmızı şekilde duruyor ikinciye hamileyim şuan bakalım bunda nasıl olacak