Merhaba pek bi bilgim yok ama üste çıksın diye yazıyorum inşallah her şey yolundadır ama yine de içiniz rahat etmesi için imkanınjz varsa bir acile gidin ama yinede bilen birileri mutlaka daha doğru şeyi söyleyecektir çok geçmiş olsun, sağlıkla dünyaya gelsin minikler 🌸