Vldnrdnc 32+3 ye suyumun gelmesiyle başladı erken Doğum hikayem.. Telaşla başlanan tedavi tam 1 ay süren kesin yatak istirahati günaşırı usg kontrolü kan tahlili yaptırmam her gün nst çektirmem günlük 4 tl su içmem derken en sonunda miniğim pes etti.. Her zamanki gibi kontrole gittim 06.08.18 de ama artık heyecan Yok her seferinde suyu azalmış ama hala idare eder biraz daha bekletebiliriz demesine alışıktım. Dr um sağolsun hiç bekletmeden hemen muayeneye aldı her zamanki gibi o sırada kan sonuçlarım çıkmış önce ona baktı sistemden enfeksiyon yükselmiş dedi nst yi beğenmedi kalp atışları çok hoşuma gitmedi dedi usg baktı bebeğin suyu artık Yok denecek kadar az daha fazla bekletemeyiz hemen bugün almamız lazım dedi kahvaltı yapmıştım o yüzden öğleden sonra olsun dedi ben şaşkın yanımda eşya Yok eşim işte annemleyim neyse haber verdik hemen eşim eve uğrayıp bavulu alıp geldi benim de yatışım yapıldı hiç hazır hissetmiyordum kendimi Çünkü sabah evden çıkarken bebeğimle dönebileceğim aklımın ucunda bile yoktu 1 aydır alıştırmıştı ufaklık bizi Çünkü. Neyse beklenen saat geldi beni ameliyathaneye aldılar önce spinalim yapıldı anında bacaklarımda bi sıcaklık yayıldı sonrası Yok ☺️ Hemşire sonda takıyorız diyor şimdi batikon döküyoruz diyor ama kime diyor hiç bişey duymuyorum ki sonra dr um geldi hazır mısın dedi evet dedim ama kalp atışlarım 160 a vurmuş heyecandan dr um istersen biraz sakinleştirici yapalım dedi hayır dedim uyumak istemiyorum bebeğimi görmek istiyorum sonra başladılar daha bişey anlamadan bastırmalar hissettim 5 dk içinde bebeğin sesini duydum 😍tarifsiz bir his 🙈 çocuk dr u hemen yanıma getirdi 10 an kadar tuttu kokladım meleğimi hemen aldılar yenidoğana erken doğduğu için biraz takip edicez dediler sonra dedim beni uyutun çok güzel bir uyku halinin ardından odama çıkarıldım herkes orda geçmiş olsun gözün aydın diyorlar başladım ağlamaya ben geldim ama bebeğim Yok diye benimle birlikte herkes ağlıyor kötü bir his Allah kimseye yaşatmasın oda süslü her yer ışıl ışıl ama yavrum bizimle değil 😔 dr gelip Bilgi verdi iyi diyor ama göremeden nasıl rahat etcem çok şükür 5 saatin ardından minik meleğim aramıza geldi erken olmasına rağmen 2670 gr gelmiş 🙏 ağrıya gelirsek İnanın korkulacak dayanılmayacak hiç bişey Yok eve gelip duş aldım ve bitti her şey sanki hiç bişeh yaşamamış gibi kuş gibiyim bütün işimi görebiliyorum sadece 3 gün sonra şiddetli baş ağrısı oldu 1 gün sürdü onu da uyarmışlardı ben uygulamadım kahve kola bitter çıkolata ye demişlerdi hiç birini yapmadım acile gitmek zorunda kaldım serum takıldı geçti ve tekrarlamadı onun dışında çok rahat bir Doğumdu benim için öncesindeki evde yatış süresi inanılmaz zordu sıcaklarda yatağa yapışıyordum ağlıyordum uyuyamamaktan ama Doğum ve sonrasında hiç bişey Yok şimdi onları hiç yaşamamış gibiyim meleğimin yüzünü görünce hepsini unuttum şimdi meleğim kollarımda 12 günlük olduk bile Rabbim herkese hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bu yolda kimseyi oyalamasın inşallah 🙏🙏🙏
HulyaKrg Vldnrdnc Allah korumus meleginizi..gozunuz aydin darisi tum bekleyenlerin basina saglikla büyütün insallah 🤗
KaderAKAN Bende 32+3 de dogurdum 2 gun once ama benm bebegimi yogun bakima aldilar cigerleri gelişmemis diye 2 kilo 20 gram dogdu Bu arada anali babali saglikla büyutün 😊
Nursul Allah anali babali buyutsun saglikla. Allah tum isteyenlere nasip etsin.spinalim yapıldı ne demek.bide sezeryan yapilan dogumlarda belden yapilan uyusturucu igne cok can yakiyo mu. O anda veya daha sonrasinda
Vldnrdnc Nursul spinalim yapıldı demek o belden yapılan iğne işte kesinlikle can acıtmıyor ne öncesinde ne de sonrasında normal iğne vurulmak daha çok acıyor öyle söyleyeyim
elifemirasaf Hayırlı olsun canım idrar yolu enfeksiyonundan dolayı mı erken Doğum oldu maşallah erken olmasına rağmen kilosu çok iyi
Vldnrdnc elifemirasaf idrar yolu değil de bebeğin kesesi açık olduğu için Yani dış ortama açık olduğu için oradan enfeksiyon başlamış zaten bebek doğar doğmaz ondan da kan alındı enfeksiyon bulaşmış mı diye
Oykuzey Vldnrdnc Hayırlı uğurlu olsun, gözünü aydın. Allah analı babalı, sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşallah.
Sedahoca Vldnrdnc sağlıkla büyütün benle aynı kiloda doğmuş 🤗🤩 maşallah turp gibiyim bebiş de öyle olsun hep inş. 🦋🙏🏻🤗