kahvesever__ Nazli49 iç karnınız büyük olabilir bu ayın sonunda 6 aylık olucaz daha yeni yeni çıkmaya başladı doktorum bana iç karnın büyük demişti
kahvesever__ Nazli49 normal zamanla karnınızda çıkar endişelenmeyin bebeğiniz iyi olasında ne güzel harekette ediyormuş keyfini çıkarın 😎
Nazli49 Betulldd peki 20 iken endişelenmediniz mi mesela ben çok endişeliyim benim gibiler davul gibi ben hamile değil gibiyim ya 😂
sevo_asc Nazli49 17 haftalık hamileğim benimde hiç çıkmadı bende diyorum hep ne zaman çıkıcak diye ama kiloluyum ondan belkide benim geç çıkıcak 😞
star3star Nazli49 negüzel işte canım iç karnın geniş demekki.çatlağın felanda olmaz da iç karnın genişse.ben normalde su içsem direk midem karnım şişerdi yeni hamileyim ben kedin davul gibi olurum🤦♀️
Nazli49 star3star ilk gebelik olunca endişeleniyor insan doktorada gitmedim bilemicem inşallah gidince yazarım size 🤗