Merweeeeee bence siz ve kayınvalideniz ilgilenin bebekle biraz, görümcenizin çok üstüne gitmeyin. Allah korusun lohusa depresyonu olabilir. Benim görümcem lohusa depresyonuna girdi 2. cocugunda. İlk cocuguna gül gibi bakmaya devam edip üstüne titrerken yenidogan bebegiyle hic ilgilenmiyordu hatta görmek bile istemedi 2 yasına kadar kayınvalidem baktı kendi evinde. Gorumcem 2 yıl sonra düzeldi simdi o cocugun uzerine titriyor pismanlık da duyuyor biraz. Belki sizin gorumceniz de böyle olmustur