Fasulyem2 Roza34_ kaynanan ne karışıyor canım. En doğalı normal doğum tabii ki. Bebeğin nasıl istiyorsa öyle gelsin ama bence normal doğuma odaklan sen korkulcak bişey yok. Sağlıkla gelsin %10 ihtimalle sezeryan doğum olabilir sıkıntılı bi durum olursa yapcak bişey yok şimdiden düşünme bence
Zeynpnurr Roza34_ kaynanan ve annen neden karışıyor ki . Önemli olan senin icin hangisin sağlıklı olacağı. Kimseyi dinleme doktorun seni yonlendirir zaten
Ezgisrerkli Önemli olan ne kaynananın ne de annenin ne istediği değil, önemli olan senin ne istediğin ve daha da önemlisi doktorun dediği gibi bebeğin nasıl gelmek istediği 🤷🏼♀️
Roza34_ UmutsuzPolyanna ayın 13 üne denk geliyor doğumum. Kaynanamın doğum günü de 12 si.. şimdiye kadar normal yada sezeryan hakkında yorum yapmayan kadın bunu öğrendiğinden beri doktora söyliyim sezeryan olucaksa aynı güne denk getirsin dedi.. ve o zamandır da sezeryan ağzından düşmüyor
Teusa UmutsuzPolyanna shshshsbsbsbsbssbsyehbssbshsbhahsbssgsg ahsh 😂😂😂 ya normalde sonrasında sıkıntı oluyo mu ki cidden. Eski haline dönmüyor mu ki
Roza34_ Fasulyem2 Son ayımdayım ve ilk doğumum olucak kaynanam bana ‘sen normal doğumu kolay sanıyorsun ben olsam sezeryan olurum diyor’ ama 3 çocuğunu da normal doğumla getirdi.. illa ki korkum olucak ama böyle yaparak gözümü daha çok korkutuyor..
Fasulyem2 Roza34_ bol bol hurma ye squat yap hareket et canım ilişkiye gir kocanla. ben olsam inadına normal doğururdum 😁 cesaretini kırmasına izin verme sakın!! Özele gidiyosan prenses doğum iste. Gitmiyosan zaten devlet sezeryan seçeneğini sunmucak sana normal doğurursun mis gibi. Sezeryandan sonra ameliyat agrılarını kendisi çekicek galiba saçmalamış yani. Normal doğum çok zordu da ne demeye 2 tane daha doğurdun desene ben ikinciye hamilyim Allah izin verirse bu da normal olcak 🙏🏻🙏🏻
Roza34_ Fasulyem2 teşekkür ederim 🙏🏻 sonuna kadar normal doğum istiyorum tabi, başka türlüsü Allah’ın takdiri 🙏🏻