Naciyeylmz isilik yada besin alerjisi olabilir .benim ilk kızımda oldu onun vücudundada yaralar çıkıyodu bide yanaklarında doktor alerji demişti .süt ve süt ürünlerini bide yumurta yemem yasaktı .şuan 5 buçuk yaşında hala peynir felan yese vücudunda yaralar çıkıyo .şimdi küçük kızımın boynunda ve yanaklarındada kızarıklıklar çıktı .alerji diye doktora götürdük ama islik olmuş büyük ihtimal dedi .her ihtimale karşı yinede süt ürünlerini tüketmiyorm .antibiyotik bi kremle Bepanthol kullandık geçti şükür .sadece yanaklarında kuruluk kaldı .bebeği ince giydirin hergün ılık duş aldırın ve Bepanthol sürün mutlaka düzelicektir .eğer hâlâ düzelmezse alerjidir .