mehtap_28 benetto baston puset aldım 1 yıl olmadan oturma yerinin altındaki lastik gibi bi bant vardı söküldü gönderdim elde dikip geri gönderdiler tekrar gönderdim telefonda bütün çalışanlarla tartıştım kaç gün ondan sonra o bandı değiştirip tekerleri de artık utançlarından değiştirip geri gönderdiler oğlum 2 yaşına gelmemişti daha yürümeyi sevdiği için binmedi bende bidahaki çocuğa kullanırım diye kaldırdım 2 sene falan durdu eltime verdim kullanıyor ve her yeri söküldü yerli ama çok kalitesiz çıktı sürüşü çok güzeldi ama malzeme kalitesi 0 şimdi hamileyim ve yine bebek arabası alıcam en iyisi baştan sağlam kaliteli almak beneto berbat resmen çöp