Naciyeylmz Çok moralim bozuldu beceriksiz miyim anlamadm trilice yapım dedm kramel çok ağır geldi bana çok tatlı geldi ben mi yapamadm anlamadm 😔😔😔
UmutsuzPolyanna Naciyeylmz herkesin bayıldığı karamel banada hep ağır geliyor belki damak tadı ile ilgilidir başka birine daha tattır jdjdj🤣
PrensesFiona Naciyeylmz bende en iyi pastane trileçesini bile sevemedim. Belki damak zevkine uymamıştır. Bana karameli aşırı tatlı ve keki aşırı sütlü geliyor sevmiyorum.
Lulikli Naciyeylmz triliçe riskli bi tatlı bence canım yani senlik bir şey yok sürekli yapmıyorsanız tutmayabilir 😅 Ben kedi dili tatlısı, bisküvili tatlı, helva çeşitleri gibi basit şeyler yapıyorum hiç kendimi üzmüyorum tavsiye ederim 😂
PrensesFiona Naciyeylmz bu yüzden ağlayan kek ölçülerini yapıp üzerine de çikolata sosu yerine meyve marmelatı sürüyorum. Yazın kendi yaptığım kompostaları blendardan geçirip.