Mtzkuzum Ecebays benim de 3 Ağustos gözüküyor ama benim ilk sezaryen olduğu için sanırım daha erken olabilir
Breeze1990 Asellinannesi0 benimde temmuz sonu 23 gıbı falan gozukuyor hesaplarsak cinsiyetı ogrendınızmı?
Bsr-12 Ecebays Mucizemiizz bnde sanki gecen haftalar hissediyordum sanki pit pit ama bu hafta hic yok normal mi ya