gulo55 Arkadaşlar merhaba hamileliğin 24-28.haftalar arasında sağlık ocağında yapılan şeker yüklemesi hakkındaki düşünceleriniz neler,doktorunuzun açıklaması var mı bu konuda?
DogaCanan gulo55 sağlık ocağında yaptırdım özele para vermeye gerek yok bence .. sadece eczaneden glikoz 20 tlye aldım o kadar
grbt55 gulo55 ben ilk çocukta yaptrdm bunda yaptrmıcam çünkü zararlı bunu dile getiriyorlar da sürekli gerek yok ama bnce yapanada neden yaptın yaptrdn demyrm kesınlıkle
gulo55 guzelbebegimmmmm açlık ve tokluk olarak da ölçtürebilirsn diyenler oldu.annem de yaptırmamam yönünde görüşe sahip
guzelbebegimmmmm gulo55 anneniz yerine doktorunuzu dinleyin bence. Burada bazı kişilerin yorumunu okudum. Zayıf insanda şeker çıkmaz zannederiz ya 45 kilo bi hanımefendi yazmıştı şekerim çıktı şok oldum diye. Ona göre önlemini alırsınız bir şey çıkarsa. Ben 2 hamileliğimde de yaptırdım öyle korkulacak bir şey değil🌸
Fatma_6868 Cnm bende yaptrmadım daha 21 de gittim doktorlar yoktu 26+6 haftalık olduk ama yaptrcam en kısa sürede çünkü önmli bişey bence şeker varsa şekerli şeylerden uzak dururuz en azından bilmemiz önmli..birde şeker bebeğede zarar veriyrmuş die duydum 🤷♂️
gulo55 guzelbebegimmmmm açıkçası benim babamda ve dedem de şeker vardı bende de çıkması muhtemel.ben sadece bebeğe bi etkisi olup olmayacağı konusunda tereddütte kaldım doktorum henüz bişey söylemedi sağlık ocağında kayıt açtırdığımda söylemişlerdi
Sedabekil guzelbebegimmmmm evet ben zayıfım hamileliğimde kilo almadım gebelik şekeri çıktı bende 😞 düşmüyor
guzelbebegimmmmm gulo55 benim de anannemde falan vardı. Tedbir amaçlı yaptırdım şükür bir şey çıkmadı. Ama eğer şeker olursa bebeğe ve anneye büyük zararları oluyormuş. Bebeğini kaybedeni bile okumuştum. İri bebek doğuranı okumuştum. Siz yine de güzelce araştırın sorun ona göre doktorun kararıyla birlikte ilerlersiniz. Bi de şeker yüklemesi 2 baklavaya eşitmiş öyle söylemişti doktor
gulo55 guzelbebegimmmmm teşekkür ederim 🙏🏻 bakalım 2 şubatta kontrolüm var gerçi henüz erken ama o zaman doktora danışırım 🌸
guzelbebegimmmmm Sedabekil yaa çok geçmiş olsun. İyi ki testi yaptırmışsınız farkında olmadan ne büyük zararları olabilirdi 😔😔