heleninannesi06 10lu set almak şart mı gerekli mi mutlaka deneyimli anneler 🥰 Bir de e bebekte indirim var 98e düşmüş 170lik setler bilginize 🌺
feyza0806 heleninannesi06 bende onlu aldım zıbın ve penye battaniyesi için iç zıbın göbek düşene kadar iyi oluyo giydirmek dediler bide parça sayısı çok olunca alcaklar da azalıyo gibi oluyo valla 98 lira da güzel düşmüş almasam alırdım 🙂
heleninannesi06 kayraninannesii bende beşli almıştım ama hiç bilmiyorum indirimde görünce aklıma düştü yoksa 200 vermek hiç cazip gelmiyordu
kayraninannesii heleninannesi06 evet baya indirime girmiş aslında tam alma zamanı beşliler 79 liraya almıştık bir tane bende alayım madem 😀