Yenianneseher 2 gün önce az bı kanama oldu doktora gittim ntsy bağlandım sancı yok bebek falan herşey normal yumuşak bir açılma var dedi doktor şimdilik sorun yok dedi azonce yine leke leke kan geldi çok değil sizede böyle oldumu acaba
Gizemmihra Yenianneseher hayır olmadı bence hastaneye gidin tekrar kan gelmesi normal kabul edılmıyor