Kızlar 22haftalık hamileyim , hamilelikten önce krem olan akıntım yeşile döndü, Bu durumdan artık çok sıkıldım yapmadığım fitil , içmediğim Suda çözünen ilaçlar , litre litre su içiyorum , çamaşırımı ütüleyip giyiyorum sirkeli suda oturma banyosu yaptım yok yok yok geçmiyor :((( erken Doğum riskini arttırıyormuş bu iltihaplar, böyle akıntısı olupta erken doğuran varmı yada hiç sorun yaşamayan ,🥺🥺😣😣🤦🏻♀️ Bebeğe bulaşır dedi doktor 30.haftana kadar geçmezse . Çok korkuyorum :(