Bussmks 24+4 hamileyim bir kaç hafta önce rahim darlığı teşhisi koydu doktorum fitil kullandım, şuan darlık gözükmüyor ama yeterince geniş değil dedi bu durumu yaşayan var mı ? Bu durumdan dolayı erken doğum yapan varmı ?
semakulekci Bussmks Genişlikten dolayı erken doğum duydum da darlıktan duymadım 🤷🏻♀️ o nasıl birşey oluyor neden oluyormuş ki genetik mi ?
211212g Bussmks neden rahim darlığı var söylemedimi genelde rahim şekli bozukluğu oldu zamn oluyor mesela bende cift rahim var oyüzden rahim dar bebek büyüdükçe yeri daralıyor ve erken doğum riski oluyor bağzen rahim kalp şeklinde veya ortada perde olunca dar oluyor size net bişey söylemedimi
Bussmks semakulekci bir sebep söylemedi zaten bebek büyüyünce gözüküyomoş Hamileliği taşıyamıyomuş rahim o yüzden doğum sancısı gelmeden açılma riski oluyomuş
211212g Bussmks bence iyice bir sebebini öğren gerekirse başka doktorada git erken doğum riski falan olursa en azından bi önlem alınır ben ilk hamileliğimde doğuma kadar iğne kullanmıştım belki sizin erken doğum riskiniz yoktur ama yinede dar dediyse emin olmak gerek inşallah sağlıcakla kavuşuruz yavrularımıza 🤲🏻