Bazı arkadaslar hani alttan muayenede ınanılmaz agrıdı felan acıyo acısı felan yazıyolar dogrudur kesınlıkke dogrudur ama ben acınn a sını bıle hssetmedm cıddı anlamda hanı zerre acımadı acaba doktorlamı alakalı yoksa benımlemı alakalı yada ıkıncı hamılelıgım hanı onun verdıgı oranın daha açılmıs olmasımı vs vs hıc anlamdm güzel anneler