Mp182 Sabahları bazen kramplarım oluyor gebelıgın ılk aylarında kramp normal mı karın ağrısı degıl kramp bu normal mı
Melisakplnn Mp182 evet çok normal bendede oluyor yataktan kalkamıyordum iğne gibi batıyordu ama herkes normal diyor doktorlarda
annesinin-kuzusu1 Mp182 normal canım bende de oluyor belim, kasıklarım kirleniyor resmen aa diyip kalakalıyorum
Mp182 Melisakplnn bazen dogrulamıyorum kramptan kısa suruyor ama dedıgınız gıbı ıgne gıbı batıyor oyle olunca cok korkuyorum
Melisakplnn Mp182 yok yok hiç korkma kese büyüyor ve kendıne yer yapuyor ondan dolayıymış ben 2.3 lere kitlendiğimi bilirim am açok şükür korkulacak birşey yok