gulsum01 https://imgyukle.com/i/o25Vnt Kızlar benim gibi el kaşıntısı yaşayan var mı ? Neyden dolayı öyle oluyor bilmiyorum ama çok kötü kaşınıyor ve sonrasında kızarıp bu şekil oluyor Ne yapabilirim?
Siyacus gulsum01 isdersen sana resmini ata bilirim kremin çok iyi 2 defadan sonra düzenli kullanırsan birde eldiven takarsan bulaşık yikadiginda gecib gider canım allah şifa versin🙏
tubahamza gulsum01 kaç haftalık gebesiniz bende de olmuştu böyle kaşıntı folik asiti bıraktıktan sonra geçmişti 12-13 haftalıkken geçti.
gulsum01 @"Sermin52 Sermin52 teşekkür ederim sağol ama sabah uyandım biraz kaşıdım öyle oldu yani deterjana falan elim değmedi
Siyacus Geçmiş olsun benimde aynı öyle oluyor ellerim bulaşık yıkadıktan sonra bide çamaşır deterjanı dan doktora gitdim bana eldivensiz is yapma dedi sende eldiven tak canım krem olmalı kaşıntı için ondan ala bilirsin🌹
gulsum01 Siyacus teşekkür ederim sağol ama sabah uyandığımda biraz kaşıdıktan sonra bu şekilde oldu yani bulaşık falan yıkamadım deterjana dokunmadım
Siyacus gulsum01 geçmiş olsun canım ben tatlı yediyim dede öyle oluyorum kaşıntı yapıyor kolumda elimde isdersen bi doktara git muayine olun❤️tez zamanda geçer insallah
gulsum01 Siyacus teşekkür ederim Allah razı olsun doktora gittim aslında kan aldılar benden neden öyle olduğunu öğrenmek için ama çıkmadı bişey
gulsum01 tubahamza tubahamza 24 haftalığım ama folik asiti zaten ilk üç ay kullandım sonrasında oldu bu kaşıntı
gulsum01 yesilekose yesilekose teşekkür ederim sağolun evet ondan dolayı da olabiliyor ama neden kaşınıyor ve yara halini alıyor bilmiyorum