Kızlar kayinbabam sabah hastaydı l, eşime doktora götürdü dedi. Eşimle genelde arabaları ortak kullanırlar. Neyse götürdü maskeliydiler ama sonuçta arabaya dokunuyor her ikiside hergun . Testi pozitif. Bende gebe olduğumu yeni öğrendim. Normalde ilaçsız asla bir hastalığı atlatmam. Eşimle ayrı mı yatmaliyiz? Sonuçta temasli. Önerileriniz nedir, sinirlendim valla.