Bende 7 haflatık hamileyken kanama geçirdim kanamayı gördükten sonra düşük yapıyorum korkusuna kapıldım acile gittik progestan verdi fiitl olarak kullanmamı söyledi iğne vurundum şuan 8 haftaya yeni girdim ve halen ara ara kanamam oluyor leke tarzında. Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏