Ncyclkk Merhaba sevgili anneler hamilelikte balık yağı veya hapı kullanan var mı aranızda bebeğe kilo aldırır diye duydum kullananlar doktor tavsiyesi ile mi aldınız kendi tercihinize bağlı mi?
Gul6152 Ncyclkk imom kullanıyorum ben hap yani genellikle balık tuketmeyi sevmeyen hamilelere öneriliyor
ikizlerinannesi97 Ncyclkk 12 haftadan beri bende balık hapı kullanıyorum doktorum verdi ViTAFEMİN PRO kullanıyorum bide kan ilacı kullanıyorum
Erol Ncyclkk ilk bebegım de yazmışlardı içinden tek iki tane içtim bırakmıştım bundan da yazan olmadı 27 haftalık oldum bebekle ilgılı bır ilac yok bende
gamzecevik1 haftadan sonra doktorumun tavsiyesi üzerine kullanmaya başladım. Doğuma kadar kullanacaksın dedi. Ben hapını kullanıyorum
Aysunozb Bende balık sevmediğm için aldım doktorun tavsiye ettiğini evet kilo aldırıyo ortalamadan 200 grm fazla suan bebeğn kilosu
Eslem_1 Gaer25 ben de ınnate kullanıyorum 1 kutu bitti 2.kutuma geçeceğim ve doğuma kadar kullanacaksın dedi doktorum ☺️ İçeriği de baya iyi bir çok vitamin mevcut siz ekstra d vitamini kullanıyor musunuz bi de bana d vitamini verdi coledan
Sennurklcc Balıkta yiyorum Balık yağı da kullanıyorum neden bilmiyorum doktor verdi bende içiyorum 😂🙈