Hlyanne ben gittim tekrar kan istedi alt 91 lere cıkmıs ast düşmüş biraz ultrason da bakıldı karaciğerde yağlanma yoktu , safrada kum falan da görmediler doktor suan korkulacak bişey yok dedi 3 hafta sonra tekrar gel dedi kontrol edilmesi gerekiyormuş, az az sık sık ye dedi 🙏🏻 Bol su bide, insallah sizde de bir sorun çıkmaz