Sabah uyandığımdan beri karnımda acı var sancı gibi karnımın içi acıyo geriliyo gibi bi gidiyo ağrı yine geliyo normal mi acaba yaşayan var mı? Ben rahim bebek büyüyo diye düşünüp normaldir diye düşünüyorum ama herkesde oluyor mu böyle bana arada oluyo