AnnelikHayali iyi yapmışsınız 😊 ben ilçe milli eğitimde özel büroda yani ar-gede görevli olduğum için yaz tatili yok malum, iznimi doğum sonrasına aktarmak için çalışabildiğim kadar çalışayım dedim. Bi de sınıfta olduğu gibi fiziken yoğun bi çalışma durumum yok, öyle olunca da devam ediyorum. İzne çıksam da arıyorlar zaten hocam şu lazım diye 🙈