fatima1 Hanımlar merhaba. Sağlık ocağından aradılar beni 2 doz tetanoz aşı olmam gerekiyormus. Sizler oldunuz mu? En gec 20.haftaya kadar gelin dedi 19 hafta olucaz
Fatma_6868 fatima1 evt oldum 20 haftada oluyr zaten ilk doz 2.dozda ondan 1 ay sonra oluyr cnm bi sakınca yok aşını ol bence
Naazli fatima1 20. Haftamda oldum ilk dozumu. İkinci doz 1 ay sonra ben seni ararım dedi ebe. 3. Doz doğumdan 3 ay sonraymış
Scb fatima1 tetanoz aşısını sağlık ocağı yapiyo ben önceki hamileligimde 2 doz oldum doğumdan sora bi doz şimdiki hamileligimde de bi doz oldum 17.haftada cuma gidip son dozumu olucam
Eslem_1 fatima1 Naazli Fatma_6868 Burcusenkoc Scb kaçıncı haftalarda oldunuz ve yan etkisi oldu mu? Ben de korkuyorum biraz 2 doz olunca acaba çocuğa herhangi bi yan etkisi olur mu diye 😣
Eslem_1 Durununannesi46 bende öyle düşünüyorum zaten 28.haftaya kadar mühlet varmış sanırım ben de 28. Haftamda bir tane yaptırırım diye düşündüm ama genelde 2 doz oluyorlar tek doz yeter mi bilemedim🌸😣
fatima1 Fatma_6868 ya ben çivi batmıştı ayağıma da ilk dozu o zman yapmışlar haberim hiç yok. 2.doz u da 20. Hafta gecmeden gelin dediler
Fatma_6868 Eslem_1 1. Dozu 20 haftalıkken oldum 2. Dozda da 24 25 hafta arası oldum hatırladım kadarıyla hiçbir yan etkisi olmadı bende ilki 2 gün ağrı oldu. 2. Dozda 20 gün oldu olalı hala ağrıyr morardı kapse yaptı bende galiba ama ol yani herangi bi sakıncası yok yan etkide yapıyr
Burcusenkoc Eslem_1 ilk dozu sanırım 17-18.haftalarda oldum 28.haftam bitmişti dün 2. Dozu oldum hiç bisey olmadı ne ağrı ne bisey o kişiden kişiye değişiyor bence 😊
Scb Eslem_1 aksine sizi ve bebeği koruyan aşı yan etkisi olmadı bende hafif kol ağrısı o kadar 17 de oldum bide 27 olucam
fatima1 Teşekkür ederim hepinize hanımlar. Anladığım kadarıyla önemli ve bebeği koruyan Bi aşıymış. Daha önce hamilelik geçiren yakınlarıma sordum onlar mutlaka ol dediler bebek için önemliymiş.
Eslem_1 Burcusenkoc ben de 17. Haftamdayım tek doz düşünüyorum şimdilik doğuma yakın bakalım diğerini de doğum sonrası olurum