Kızlar 20 haftalık hamileyim bir oğlum olacak inşallah 63.5 ile hamile kaldım şu an 69.5 kiloyum 1.73 boyundayim hani diyorlar ya insanlar konuşur konuşur diye daha kucağıma almadan konuşmaya başlayanlar oldu tabi …
Ben inatla bebeği besleyeyim benim kilo almam önemli değil bebek önemli benim için dememe rağmen:) dogumdan sonra göbekten vermek kolayda basenden vermek zor diyenler olmaya başladı bile :)
Benim de yüzüm zayıf ama basenim çıkmaya başladı acikcasi dışarı çıkamıyorum kar kıştan dolayı benim gibi hamile kalıp basenden alıp daha sonra eski kilosuna kavuşunlar oldu mu acaba 🥰
Ben de ilk defa 69 u yan yana gördüm tartida ama yine de dediğim gibi bebegim önemli