Aslanoglum yaa hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🌸 bir sorum olacak bir kızım var normal doğum yaptım 41.haftada güzelde geçti şimdi 2.bebeğimi düşünüyoruz bu ay deneme yaptık Şubat 2 bekliyorum eğer hamile olursam bu sefer sezeryan istiyorum öneriyor musun birdaha o süreci psikolojikmen çekmek istemiyorum oldu bu gelecek mi bugün geliyor mu acaba diye