Abc34 elfkara bu sabhkini öyle yaptım bide öğlen yaptım negatif çıktı. evde bi tane daha var yaron yada perşembe yapıcam
Deletedmom_7 Bebekbekleyenanne çizgi testi yaparken hemen çıktıysa gebelik sonradan çıktıysa kuruma cizgisidir. Adet günü veya adet gününden bir gün sonra kan verin bence
mrvsrcn Benim testim de sabahtan aksama kadar böyle olmustu, kan verdim negatif çıkmıştı. Kan ver testlere aldanma üzülürsün insan hemen heyecanlanıyor ister istemez