Devrimdeniz ay inanmıyorum ya😳😳doktor öyle dediyse birşey olmaz inşallah benim de küçükken 2yaşındayken kolum kırılmış annemler doktora götürmüş kemik üst üste eğri tutmuş ve doktor hiçbirşey yapmayın kendine düzelir demiş şu an kolumda hiçbir sıkıntı yok şükür kemiği de düzelmiş bebeğinizin de düzelir inşallah kemikleri daha su gibi olduğu için kaynar hemen