Elifvegul Kızlar 7. Haftadan lekelenme oluyor kahverengi. Progestan kullanıyorum 2 haftadır ama geçmiyor. Bu durumu yaşayan varmı?
selinbirincisezen Elifvegul ben de yaşıyorum aynı durumu bebekte kesede kese etrafında bir sorun yok ama yine de oluyor işte bende 2-3 haftaya yakındır progestan kullanıyorum ☺️ Yine de geçmiyor işte ben de alıştım artık 🌺
Seyoelif ben yaklaşık 10, haftaya dek yaşamıştım . progestanı fitil olarak alınca daha çabuk etkisini gördüm ve geçti lekelenmeler
Elifvegul Seyoelif umarım bendede geçer cabuk. Hiç hamileliğimin sevincini yaşayamadım. İlk hamileliğimde böyle durum yaşamamıştım. Bu beni tedirgin ediyor resmen.
Seyoelif Elifvegul ya kesinlikle korkma allahın izniyle bişe olmaz.aksine sağlıklı bişe derler yerini temizliyor derler.hiç kötü düşünme