cemrekuyucu genel anestezi artık çok yapmıyorlar ya herkes epidurale döndü. Daha çok zamanın varmış şimdiden düşünüp üzme kendini. Benim doğumuma sanırım 2 hafta falan kaldı ben de sezaryen olacağım büyük ihtimalle, normalde kan verirken bayılırım o kadar dayanıksızımdır ama son zamanlar bi cesaret geliyor insana😂 kendine de ki hergün yüzlerce kadın epidural sezaryen oluyor ben niye yapamıcam de 👍🏻👍🏻