Mouradi se2206 2 gün sonra kan testini tekrarlayın o zaman zaten belli olucak İnşaAllah hamilesinizdir 😍 bence iğne etkisi değil 😍
gizzzy35 se2206 Ben 3 sene önce çatlatma iğnesi ile hamile kaldım. 12. Gün 14.7 değer ile öğrenmiştim. Hamilesiniz bence.
Melisakplnn En az 15 gün bekle garantiye almak için adetini bekle bence boluna kendini üzme bende o süreçten geçtim adeti beklemek en mantıklısı
ezgi0901 se2206 kuzum bence adete 2 gün kala artık iğne etkisi olmaz ama çok ümitlendirmek de istemem 2 gün sonra yine kan tahlili yaptır bakalım inşallah hamilesindir ki bence öyle 🥰🥰
se2206 Mouradi canm yanlış ifade etmisim beta 29 dediğim kan vereceğim tarih 😂 şuan hiç bir test yapmadım
Tugbanuryk se2206 bnde 13. Günde test yapıp kan vermiştim doktorumu aradım genesin demişti çıkadabilir yani 😌 hayırlısı olsun