Kızlar merhaba 35+4 haftalık hamileyim dün doktor randevumda doktor makat geliş dedi başı yukarıdaymış bu haftadan sonra bebek doğum pozisyonu alır mı hep normal diye düşünmüştüm ama bebeğin başının hala yukarıda olması biraz canımı sıktı sizce kendimi sezeryana hazırlamalı mıyım