Gul6152 aynen canım. Bende çok araştırma yaparak. Bakıp, gezerek aldm. Sürdüm ettim. Buna karar verdim. Kimi travel sistemler gerçekten ağır oluyor. Tekerleri kocaman oluyor. Ve ileri yaşlarda kullanılan kısım üzerindeyken katlanmiyor. Ama bu o üstünde dururken de kapanıyor. Ve genel de travel sistemler çerçeveli. Ve bebekler 1 yaşından sonra ayağını rahat aşağı sarkıtıp oturamiyor. Alt çerçeve kısmı baldıra değiyor. Bu öyle değil. Çok baktım o yüzden. Ben aldığım da bu kadar değildi. Şuan artmış fiyatlar baya.