Novaa ay test yapmayın az önce yaptım negatif çıktı morallerim bozuldu biraz daha beklemeyi düşünüyorum sizde öyle yapın bence.
Baş ağrım var hafiften hafiften, kasıklarımda ağrı gibi ama çok canımı yakmayan cinsten sırtım ağrıyor şaka gibi. Ağız da kuruluk var halsiz ve yorgunum.