Susaminannesiii bizler yetişkin insanlarız, tabi ki dediğiniz gibi isimlerle hem dalga geçmeyiz hem de saygı duyarız. Anne baba hakkıdır isim koymak, buraya tavsiye için başlık açılıyor insanlar da naçizane tavsiyede bulunuyor. Fikirlerini söylüyorlar yani. Kimse durduk yere tavsiyede bulunmuyor. Bunun dışında, ilkokul çocukları her şeyle dalga geçebilir hiç tahmin edemezsiniz. Ortaokul döneminde ergenlik başlangıcı olduğu için çocuğu oldukça etkileyebilir olumsuz yorumlar isimle, dış görünüş vb. ile. Bunlar doğru olmayabilir ama o yaşlardaki çocuklar yapar. Siz yapmamış olabilirsiniz ama koskoca okuldan bir kişi bile olsa bunu yapan çıkar. Burada da bunu tahmin edip söylemek, maydonoz olmak değildir. Kadın yorum istemiş.