bsraaktan Kızlar şuan 15 haftalık hamileyimde şimdiden biberon alıp koymak istiyorum baya uygun şuan lansınoh alıcamda tek boy alsam olur mu yada hangi boyuttakiler kullanışlı ?
Zeyyyn bsraaktan ben ufak boy aldım 1 tane şuan 3.5 aylık nadir kullandım büyüdükçe mama devam sütü içerse alrm dedim uygun bulunca alın ben hep öyle yaptım fiyatlar yükseliyor hep uçlar değişiyor zaten büyüdükçe akış hızı artıyor
lunam bsraaktan ben de 15.haftamda almıştım biberonu, indirimdeydi. Lansinoh hoşgeldin seti aldım. İçinde hem büyük hem küçük boy var ayrıca 3 farklı akışta biberon emziği var. Meme reddi yapmadığı için lansinoh aldım.
Htc_31 Küçük boy kullanışlı canım bide kesinlikle anne ucu başlıklı biberonlar var dolgun olmayan onlardan al
bsraaktan Aventle lansınoh arasında kaldım avent biraz daha ufak tombul 120 ml ucu direk 0+ yazıyor 1 ay olunca başka başlıkmı almam gerekiyor acaba
Zeyyyn bsraaktan biz mama kullanmıyoruz o yüzden 1 tane yeterli bizim için mama takviyesi yapmanız gerekir o yüzden bişi diyemem
lunam bsraaktan pp plastikler güvenli, herhangi bir plastik değil. Biberonların çoğunda kullanıyorlar. Ben o yüzden plastik tercih ettim. Camın çatlama kırılma gibi durumları olacak, o yüzden cam almadım ben.